Fred van Leer komt met idee voor ‘eerste nationale depressieloop’: 'Lekker janken schat'

Meer dan duizend mensen liepen door Rotterdam om aandacht te vragen voor depressie tijdens de ‘eerste nationale depressieloop’. Een tocht vol herkenning, trots, samen lachen en verdriet. „Lekker janken schat, dat lucht hartstikke op.”

Lees verder