Remko zit urenlang opgesloten in snikhete trein van ‘50 graden’ richting Rotterdam, Eurostar zegt sorry

Dordtenaar Remko Polack, zijn vrouw en vele andere reizigers hebben woensdagavond en donderdagnacht urenlang opgesloten gezeten in een snikhete Eurostar, die net boven Parijs was gestrand. „Het was wel 50 graden en mensen werden onwel”, vertelt hij.

Lees verder