Oranjes ’superfan’ Leon (54) aast op zijn 250ste interland: ‘ik hoop dat dat nog tijdens dit WK is’
De Oranje-koorts bij Leon van der Wilk loopt dit WK nog verder op. De 54-jarige Barendrechter volgt al bijna 40 jaar het Nederlands elftal. Hij woont haast iedere wedstrijd bij en aast nu op zijn 250ste interland. Dat kan op het huidige WK in Amerika (of Mexico) zijn. ‘En dan natuurlijk het liefste de finale.’
Lees verder