Mega-fan Leon hoopt op zijn 250ste wedstrijd bij het Nederlands elftal: 'Ik sta stijf van de spanning'

Al maandenlang leeft de Barendrechtse oranjesupporter Leon van der Wilk toe naar het WK voetbal. Hij is gerust een superfan te noemen. Hij hoopt tijdens het WK in Noord-Amerika, voor de 250ste keer zijn helden van het Nederlands elftal live in actie te zien.

Lees verder