Fatbikers gewond in Spijkenisse, maar geen ambulance beschikbaar
In Spijkenisse zijn zaterdagavond twee fatbikers gewond geraakt nadat ze met elkaar in botsing waren gekomen. Het gebeurde op de Winston Churchillaan.
Lees verderIn Spijkenisse zijn zaterdagavond twee fatbikers gewond geraakt nadat ze met elkaar in botsing waren gekomen. Het gebeurde op de Winston Churchillaan.
Lees verder