Esther is chauffeur bij de brandweer en kijkt niet uit naar 37 graden: 'Moeten onze broek en laarzen aan'

Terwijl het vanaf vandaag tropisch heet is in onze regio, vertrekt de brandweer nog steeds in vol ornaat naar iedere melding. In een dik pak, zware laarzen en de welbekende rode helmen. "Gelukkig mogen we op de kazerne een korte broek aan."

Lees verder