De Majesteit verkocht maar blijft het schip in Rotterdam?

Raderstoomboot De Majesteit is verkocht. Het lijkt er ook op dat het iconische Rotterdamse schip voor de stad blijft behouden. De eigenaren, het echtpaar Key, maken op korte termijn bekend wie de nieuwe kapitein is geworden.

Lees verder