Asielboot splijt Maassluis maar buren zeggen: ‘Ik heb er geen centje pijn van’
De nieuwe coalitie van Leefbaar Maessluys en de VVD wil geen asielzoekers meer opvangen, maar burgemeester Jack de Vries vindt dat Maassluis dat juist wel moet blijven doen. Hij staat daarin niet alleen. “Ik heb er geen last van. Geen centje pijn van. Echt helemaal niks”, zeggen buren van asielboot Lady Anne.
Lees verder